JokerM Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Har Boot Campat datorn för att kunna spela Diablo 3 och det jag undrar ifall man kan ta bort lite filer från Windows, (som spel t.ex. Patiens) från OSX? Som det ser ut just nu så kan jag ju inte göra det, men kan man ändra så att man kan ta bort lite filer? Den används enbart för att spela Diablo, och jag har en 1GB mindre idag på Windows "hårddisken" än vad jag hade igår, vad det beror på har jag ingen aning. Så kan man rensa som sagt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emret Posted June 4, 2012 Share Posted June 4, 2012 Ska du modifiera din Windowsinstallation måste du logga in i Windows för att göra detta. Sen behöver du inte ha Windows för att spela Diablo 3. Det funkar utmärkt i OS X. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JokerM Posted June 4, 2012 Author Share Posted June 4, 2012 Sen behöver du inte ha Windows för att spela Diablo 3. Det funkar utmärkt i OS X. Funkar bättre att köra på Windows då jag har en MacBook Pro 13 från 2009. I Snow Leopard så har jag en fps på 10-20 medans i Windows så har jag 20-30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.