Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dubbla högtalare till iMac, går det?


Rstattin

Rekommendera Poster

Hej! Det är såhär att jag har köpt ett par nya högtalare men jag vill inte bara låta de gamla högtalarna ligga utan undrar om jag kan koppla in dom också på något sätt? Kan man kanske använda mic-uttaget som ett uttag för högtalarna? Tacksam för snabba svar :)

 

post-63755-097271600 1338666860_thumb.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså mick är ju som det står i bilden ljud in, kan du nog inte koppla in högtalare där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså mick är ju som det står i bilden ljud in, kan du nog inte koppla in högtalare där.

 

Aa precis, micen ska ju in på Ljud in, men tänkte om det fanns något program som kan göra att ljud in blir till en ljud ut? eller om man kan göra på något annat sätt? Kan ju också säga att de nya högtalarna har bluetooth så jag kan ansluta dom till datorn med bt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffa en grenkabel:

http://www.clasohlso...add/Pr321387000

 

(För även BT-högtalarna har väl en kabelanslutning?)

 

Tack, aa, bt-högtalarna har kabelanslutning också men kommer kvalitén ut i de båda högtalarna då? Tänkte eftersom den delas upp i två :P Men kan inte på något sätt använda de gamla högtalarna i Audio out och de nya genom bt samtidigt? smile.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu varit och köpt en sån här kabel (LÄNK) och den fungerar hur bra som helst!

Nu ska jag vrida på hög musik och rocka på! rockapa.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...