Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

nedgradera iphone från 1.1.3?


Gäst

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en iphone 2g som jag har fått ner till os 1.1.3 med hjälp av en xp dator som kör itunes 7.5 och stannar på "preparing iphone for restore" och sedan fortsatt återställningen på min lion mac med itunes 10.6.1. Jag har försökt samma sätt för att få ner den till 1.1.2/1.1.1 men då ger mig min mac ett meddelande om att återställningen är klar även om iphonen bara har ett snurrande hjul. Jag hör försökt med bara en dator i taget och "recovery mode"/"dfu mode" men det fungerade inte. Tänkte höra om det var någon som har något tips till mig.

 

//Samuel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det iPhonens snurrande hjul som är problemet? Alltså snurrar hjulet hela tiden, och du kan inte sätta på din iPhone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det iPhonens snurrande hjul som är problemet? Alltså snurrar hjulet hela tiden, och du kan inte sätta på din iPhone?

 

Nej, utan det är att jag vill få min iPhone nedgraderad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jojo, men kan du inte nedgradera p.g.a. att hjulet snurrar?smile.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag fråga varför du vill ner till 1.1.2/1.1.1?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jojo, men kan du inte nedgradera p.g.a. att hjulet snurrar?smile.gif

 

 

Ja, ungefär. Provade att installera itunes 7.5 på macen men den bara stannar på "förbereder iPhone för återställning" och iphonen bara snurrar. Efter det får jag "error 1603".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag fråga varför du vill ner till 1.1.2/1.1.1?

 

För att jag skaffade en iphone 2g i hopp om att kunna få ner den till 1.0. Första iPhonen, första programvaran ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerade efter några uppdateringar av XP datorn och ca 10 försök... Handlade väl bara om tålamod :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, ungefär. Provade att installera itunes 7.5 på macen men den bara stannar på "förbereder iPhone för återställning" och iphonen bara snurrar. Efter det får jag "error 1603".

 

Jag hade ett liknande problem, då jag försökte jailbreaka. Jag löste det genom att: Koppla ur iPhonen ur datorn, låt dock sladden sitta i. Stäng sedan av iPhonen. Sedan håller du inne hemknappen samtidigt som du sätter in kabeln i iPhonen. Om vi har/hade samma problem, så skall måste-kopplas-in-i-iTunes bilden visas och den bilden ska du följa. Sedan är det bara att återställa och uppdatera!biggrin.gif (Jag är dock inte säker på om det här fungerar då jag inte har haft det problemet någon gång)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerade efter några uppdateringar av XP datorn och ca 10 försök... Handlade väl bara om tålamod :)

 

Oj, såg inte inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...