Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Bild på IPhone 5 ( troligtvis )

DIF

Recommended Posts

Trist om det där stämmer. HTC gör snygga telefoner, så det får väl bli en sådan i stället.

Varför är det bara yta nu för tiden? Vad hände med funktionaliteten i prylarna? Varför är det inte det som räknas?

Personligen tycker jag att iOS än så länge är så mycket bättre än android, att jag skulle köra iPhone om den så såg ut som en död fisk.

Ja, ännu så länge, men fortfarande är min 3GS hel. När iPhone 5 lanseras i höst lär den försvinna ur sortimentet.

Du läste inte artikeln, va? :)

"Ska man tro den amerikanske analytikern Peter Misek på Jefferies & Company har Apple rent av för avsikt att behålla modellen i sitt utbud även efter att sjätte generationens iPhone lanseras senare i år."

Men å andra sidan är det (som alltid) bara spekulationer.

"aluminiumbaksida som liknar den iPhone 2 hade"Tror du menar iPhone (1). iPhone 3G, alltså iPhone nummer två, hade en baksida av plast. :)

http://www.mobilegaz...3g-08x06x09.htm

On topic: Personligen tycker jag att den nuvarande designen, 4 och 4S, ligger mer i linje med apples övriga produkter än vad 3G och 3GS gjorde. Däremot hade jag inte haft något emot ifall de gick över till unibody-skal med rundade kanter a'la iPod touch. Den är så mycket skönare att hålla i. Jag håller till viss del med Telly om att innehållet är viktigare än utsidan. Om jag skulle lägga så mycket pengar på en telefon hade jag förväntat mig att både insidan och utsidan höll högsta klass. Kunde jag fått en bättre kombination med android (bättre materialval osv.) så hade det varit ett mer tilltalande alternativ.

//Kalle

Jag håller med Bo_H, de är riktigt fula. Vit och någon geggig beige färg, blä! emoticon-yuck.gif Svart och grådaskig kan man väl stå ut med, men annars ser den ut som en Samsung... ;)

Jag håller med Bo_H, de är riktigt fula. Vit och någon geggig beige färg, blä! emoticon-yuck.gif Svart och grådaskig kan man väl stå ut med, men annars ser den ut som en Samsung... ;)

Jag får ta och hålla med där också, riktigt fult att det är två olika färger speciellt på den "vita" :bla:

jakobpalsson

Varför tror ni att apple (ifall ryktet stämmer) har valt att göra delar av baksidan i plast/glas och resten i aluminium och inte hela baksidan i aluminium?

Eftersom antennen sitter i ramen nu mera, borde det väl inte vara en täckningsfråga som hos första generationens iPhone?

Länkar till en bild där prototypen samt första generationens iPhone jämförs, så ni kan se vad jag menar.

http://ladda-upp.se/...ydpvsjacsoruiy/

post-65400-329817_thumb.png

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...