Jump to content
Just nu i M3-nätverket

TeliaSakerlagring.app

trulls1

Recommended Posts

Hej,

Varje gång jag startar datorn så får jag upp detta meddelande.

TeliaSakerLagring.app är ett program som är hämtat från internet. Är du säker på att du vill öppna det ?

Finns det något sätt så att detta meddelande inte dyker upp varje gång man startar datorn?

(Programmet är installerat på datorn.)

Mac Lion installlerat.

post-63080-091733900 1337703148_thumb.jpg

Hej,

Varje gång jag startar datorn så får jag upp detta meddelande.

TeliaSakerLagring.app är ett program som är hämtat från internet. Är du säker på att du vill öppna det ?

Finns det något sätt så att detta meddelande inte dyker upp varje gång man startar datorn?

(Programmet är installerat på datorn.)

Mac Lion installlerat.

Efter att du laddade ner programmet installerade du programmet efter anvisningarna samt även Growl?

Jag har nämligen inte ditt problem.

Däremot tog den första säkerhetskopieringen av mina bilder (ca 65 Gb) drygt 2 v med datorn konstant igång.

Därefter har det fungerat problemfritt så jag kan stänga av datorn när jag har använt den klart för dagen. Då fortsätter

kopieringen som om ingenting hänt dagen efter. Har även kunnat gjort det vid den första kopiering, men då hade det väl tagit en månad

innan det blivit klart och tagit bredbandplats.

Har inte behövt provat återställningsfunktionen ännu (hoppas jag slipper) så den vet jag inte om den fungerar som den ska.

Efter att du laddade ner programmet installerade du programmet efter anvisningarna samt även Growl?

Jag har nämligen inte ditt problem.

Däremot tog den första säkerhetskopieringen av mina bilder (ca 65 Gb) drygt 2 v med datorn konstant igång.

Därefter har det fungerat problemfritt så jag kan stänga av datorn när jag har använt den klart för dagen. Då fortsätter

kopieringen som om ingenting hänt dagen efter. Har även kunnat gjort det vid den första kopiering, men då hade det väl tagit en månad

innan det blivit klart och tagit bredbandplats.

Har inte behövt provat återställningsfunktionen ännu (hoppas jag slipper) så den vet jag inte om den fungerar som den ska.

Jag har gjort som man ska samt Growl installerat. Det jag funderar på att göra en om installationen av programmet.

Säkerhetskopieringen fungerar har bara ca 8000 filer kvar att ladda upp

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...