Snoopy72 Posted May 20, 2012 Share Posted May 20, 2012 Står bara o snurrar bredvid namnet hur för ja in dom på sensate import Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse1 Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Här finns en ruta att bocka i om man alltid vill importera bilderna från bildströmmen. iPhoto>Inställningar Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiplon Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Man får ha tålamod när man använder Bildströmmen! Det tar mig flera dagar att få in senaste fotona, exv fotade jag med mobilen i lördags kväll och inte en skymt av fotona i macen eller iPaden än. När man slår på bildströmmen i macen så rasslar det till och det går fort att få överfört fotona utom de sista tagna. Lite irriterande, finessen med Bildström tycker ju jag är att om man är borta nånstans och tar foton så har man dom i burken när man kommer hem. Så det blir iaf till att koppla in med sladden... Inte svar på frågan här ovanför utan mer ett inlägg om Bildström som jag tycker är överreklamerat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.