gorancarlsen Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Helt plötsligt kan jag inte spara vissa filer. Det började i går när jag plötsligt inte kunde spara en fil i programmet Password Lite. Jag saknade behörighet. Jag provade att spara filen på olika ställen på disken. Dock alltid samma negativa svar. Saknar behörighet. Word och Smultron funkar bra, Pages kan jag heller inte spara med. Har kört Reparera Skivbehörighet utan fel eller problem. Vad kan ha blivit fel. Ska tillägga att jag köpt båda programmen via App store. Har ännu ej märka andra problem behörigheter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorancarlsen Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Så här ser Info ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorancarlsen Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Problemet gäller bara mig på denna dator. De andra användarna har inte detta fel Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorancarlsen Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Andra användare kan spara utan problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.