Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Finns det en klocka med bluetooth som passar till iPhone


Henric Jo

Rekommendera Poster

jag är ute efter en snygg klocka som är stilren och där man enkelt kan styra sin iPhone exemeplvis byta låt, se vem som ringer etc. Jag vet att det finns till android http://www.imwatch.it/se-en men eftersom jag har en iPhone vill jag ha till denna. Det står att iOS ska fungera till klockan som jag länkade men tror inte det är optimalt, eller har jag fel? Är det någon som har provat?

 

Jag har sett en konceptklocka (hittar dock inte länken nu)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som inte är optimalt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara känslan jag har, jag vet ärligt inte. Det hade varit skönt om någon har använt en sådan till en iPhone för att höra vad den personen tycker.

 

Finns det andra alternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova sök på klockan och iPhone på youtube. Finns säkert nåågon som gjort en review video om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett en konceptklocka (hittar dock inte länken nu)

 

 

Ja, du sökte en konceptklocka. Du fick en länk till en sån av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, du sökte en konceptklocka. Du fick en länk till en sån av mig.

 

Okej, då ber jag om ursäkt för att jag var lite otydlig. Det stämmer att det var exakt den länken som jag tänkte på när jag skrev att det finns en konceptklocka, men jag vill ju givetvis ha en klocka som man kan köpa och som är liknande denna klocka som ännu inte finns på marknaden. I'm watch är ju 1 alternativ, kan det finnas fler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, man tycker ändå det borde finnas ett större utbud. Kanske bara jag som ser nyttan med att ha en snygg accessoar på armen som visar ens notifieringar så man slipper slita ut sina jeansfickor.

 

När vi ändå berör ämnet klockor: Svenska företaget Mutewatch (http://mutewatch.se/) gör riktigt snygga, släng in caller iD, mp3-styrning och lite annat smått och gott så är där en fulländad klockan enligt min smak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...