JeppNils Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Liknande en annan tråd har jag haft problem med att mata in skiva, kändes precis som att 2/3 in tog det stopp. Efter att ha vinklat lite gick den till slut in utan motstånd. Macen spottade dock skivan direkt, försökte säkert tio ggr och till slut ville den va kvar. Brände då ner Lion på skivan och när det var klart matades den ut. Nu hände då samma sak, försökte mata in skivan men macen bara spotta ut den! Till slut togs den emot men då läser macen inte skivan!försökt att få ut den nu men det går inte.Försökt hålla musknapp nere vid omstart. Kan inte mata ut den från diskverktyg, eller genom tangent på tangentbordet. Också försökt med att skriva drutil eject tray i terminalen. Tror jag hör ett svagt svagt surr när jag skriver det men ej säker. Även försökt pilla med kreditkort när jag skriver detta. Även startat om och dragit ut Strömstladd nån minut för nån skrev om det. Som ni ser, googlat och testat en del. Vad återstår? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodahl Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Skruva isär den. BD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.