DIF Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Skapa Windows Boot USB till Mac MIni & Bootcamp 2011 har ju ingen DVD Jag Har Win Skiva som jag dessutom gort en ISO FIL / KOPIA AV ett USB Minne 8 Gb Fins det någon STEG FÖR STEG BruksAnvisning På Svenska ? Är det som att göra en Lion/DVD/ USB Det har jag flertalet och dom var lätta att göra ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jontboy Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 http://windowshjalp.se/?p=59 Kan det vara detta du söker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIF Posted June 3, 2012 Author Share Posted June 3, 2012 Mac Mini n gjorde allt det där ÅT MEJ i Bootcamp det enda var att jag gjorde en ISO kopia av skivan på min MBP och sen flyttade den till minin & ett USB minne 8gb ( Bootcamp på Minin sköter allt sånt och det gäller antagligen Air oxå efter som den oxå säljs utan DVD ! ) bootcamp lägger även drivrutinerna på samma minne SMIDIGT ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.