onsdag Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Jag har röstmemon i telefonen som absolut inte får försvinna (jobbar som journalist), men när jag vill synka telefonen med iTunes så säger dialogrutan att den vill radera allt innehåll på telefonen för att kunna göra det. Grejen är att jag vill ha mina röstmemon både på telefonen och i iTunes, jag vill alltså föra över saker åt båda håll utan att något försvinner. iTunes säger: "Är du säker på att du vill synkronisera musik? Alla befintliga låtar och spellistor på iPhone-enheten kommer att ersättas av låtar och spellistor från iTunes-biblioteket." Vet ni hur jag ska göra? Vågar inte trycka på "Synkronisera musik". Har senaste iPhone och 10.6.8. Snow Leopard tror jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiplon Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Ser fram mot svar på denna fråga! Så många gånger som jag undrat över detta? Och undrat vad iTunes meddelande egentligen innebär? Har ändå provat mig fram på olika sätt, och hittills har jag inte förlorat bort något... (även om jag ibland faktiskt backupat gm att även spara i nån mapp på datorn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
onsdag Posted May 16, 2012 Author Share Posted May 16, 2012 Skönt att inte vara ensam. Men inga svar alltså? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.