Ohrstrom Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Glömde min nya 15" Mbp's 85W laddare på jobbet... Kan jag använda min 60W från min 2009 Mpp eller är det farligt för datorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 En del användare hävdar att laddaren kan gå sönder. Andra hävdar att det funkar, men batteriet laddas inte medan datorn är igång, eller i varje fall VÄLDIGT långsamt. Så om det inte är nödvändigt skulle jag nog avstå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Vare sig dator eller adapter tar skada. Dock kommer det ta lite längre tid att ladda batteriet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ohrstrom Posted May 14, 2012 Author Share Posted May 14, 2012 Tack båda, man kan väl chansa att en endaste gång ladda den lite grann kanske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Tack båda, man kan väl chansa att en endaste gång ladda den lite grann kanske. Med Macen avstängd då i så fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.