philart Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Jag försöker dela internet trådlöst mellan min iPhone och min MBP men den kommer inte upp i listan över möjliga WiFi att välja på datorn när jag satt igång "internetdelning". Min kompis har en identiskt uppdaterad iPhone med samma abonnemang och där går det alldeles utmärkt att hitta den via WiFi på datorn. Jag kan inte heller dela nätet via blåtand, då säger datorn att den inte kan hitta telefonen (som den annars hittar via blåtand). Någon som har en idé? IPhone 4 (uppdaterad idag 11/5-12), Telenor, fri surf. MBP 13" OS X Lion 10.7.3 köpt Första kvartalet 2012 /Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrEmilK Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 För mig brukar det ta ett tag innan internetdelningen börjar funka. Det brukar lösa sig genom att jag slår av och på internetdelnings-switchen på iPhonen några gånger, efter någon minut kommer iPhonen upp i Wifi-listan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPhoneReservdelar.se Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Brukar funka bättre om man är inne i menyn medan man söker prova detta också resetta telefonen har jag behövt göra nån gång när det "hängt upp sig" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.