Bulan11 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Tja såg att det har kommit ny uppdatering och jag undrar om någon har märkt någon större skillnad med täckningen eller nåt annat efter att ha uppdaterat till 5.1.1. Jag har en iPhone 4S med abbonemanget 3, jag har dåligt nät . Min fråga är om uppdateringen förbättrar nät lr batteri tiden. Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Att du har dålig kontakt med nätet beror inte på Apple utan det är 3's fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jern Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Jag har iPhone 4 och 3 som operatör men inte märkt av någon skillnad. Har du alltid dålig täckning? Kan ju enbart vara något tillfälligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrd Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Beror väl var du bor och om du är inne eller ute... Jag har riktigt dålig mottagning med Telia i vissa delar i Stockholm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulan11 Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 Jag har iPhone 4 och 3 som operatör men inte märkt av någon skillnad. Har du alltid dålig täckning? Kan ju enbart vara något tillfälligt. Jag bor i Uppsala och i vissa områden har jag typ noll mottagning, d står "ingen service". D tar också långt tid för att den ska hitta nät om jag t.ex går ut från huset. Hade Telenor tidigare och jag hade mycket bättre nät. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert S Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Jag bor också i Uppsala. Hade tidigare 3 men bytte bort det pga av dålig täcknig. Funkade tex inte alls i Sävja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulan11 Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Jag bor också i Uppsala. Hade tidigare 3 men bytte bort det pga av dålig täcknig. Funkade tex inte alls i Sävja. Ok, hur bytte du då. Man får inte bryta abbonemanget hur msn vill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert S Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Jag sa upp det då bindningstiden var slut Link to comment Share on other sites More sharing options...
jern Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Jag bor också i Uppsala. Hade tidigare 3 men bytte bort det pga av dålig täcknig. Funkade tex inte alls i Sävja. Kul med mycket Uppsala-bor här Jag dock inte upplevt sådana problem som ni verkar ha. Sambon har Tele2 och där kan vi prata taskig täckning och dålig data. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.