Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilka andra forum använder du?


Joel Westerholm

  

36 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilka Mac-forum använder du?

    • Eforum
      0
    • 99mac
      12
    • Allt om Mac
      4
    • Sweclockers Mac-avdelningar
      5
    • Flashbacks Mac-avdelningar
      5
    • Fotosidan
      3
    • Inget annat forum
      13
    • discussions.apple.com
      4


Rekommendera Poster

Är reggad på 99.se, men använder det mkt sällan. Detta forumet här är det bästa för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder

www.blockempires.com (Ett minecraft forum)

www.99.se (Annat macforum, inte aktiv alls)

www.voodoofilm.org (Ett forum för människor som gillar att göra film på fritiden :D)

 

 

Men annars inget annat

 

99mac = 99.se

post-363-098944900 1338975058_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommentarsfälten på Febers artikelsidor räknas väl knappast som forum men... :citation:

 

Datordiskussioner som kretsar kring musikdatorer skrivs borta hos systertidningen Studios forum.

Studio forum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
KinG-NothiG

Efter att ha "browsat" på andra sajter/forum på Svenska som täcker Macs så anser jag att det är här jag hittar mest information och faktiskt får fråga utan att direkt bli utpekad.

Det visas respekt och kunskapsnivån är enorm. Även om jag personligen läst mer än jag skrivit den senaste månaden har jag fått mycket kunskap under denna tid som jag bara kan tacka och buga för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Vi sitter och spånar lite på forumet och hur vi kan göra det bättre. Då kom vi att tänka på att ni kanske har tips på andra Mac-forum som gör något bättre än vi, eller sämre än vi så vi vet vad vi ska undvika.

 

Så: Vilka andra Mac-forum hänger du på, och vad särskiljer dem från oss?

 

Enkäten är bara ett litet urval som jag kom på på två minuter, det är fritt fram att föreslå din egen favorit.

 

Varför inte en avdelning med coola användarprojekt? Som det nu är ligger all fokus på hårdvara och en tämligen slumpvis utvald samling mjukvara. Poängen med användningen av en dator är ju egentligen vad man gör med den, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...