Taralom Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Jag har tidigare haft en htc, och nu har jag köpt en iPhone. Men jag undrar om det finns något program eller liknande så att jag kan typ föra över mina sms och kontakter till min dator (mac) från htc och sedan från datorn till iPhone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jern Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Kontakter går bra att synkronisera. Det du gör är att du kopplar in din HTC och ser till att exporterar alla dina kontakter till datorn. Sedan öppnar du upp "Kontakter" på din MacBook och väljer att importera VCF/CSV-filen. Därefter kopplar du in din iPhone och i iTunes väljer du att synkronisera "Alla kontakter" och voilá, nu finns de i din iPhone. SMS däremot är jag väldigt tveksam till om det går på något sätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raphael Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 http://mac.eltima.com/sync-mac.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.