dontpanic Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Felet kom efter att jag skulle starta telefonen. När loggan kommer upp så blinkar den till och blir "dubbel" (se bild) Jag tänkte att det var lika bra att återställa den då det hart löst andra problem jag haft, men efter några minuter in i processen så får jag felmeddelande 1602. Någon som vet om det finns en räddning, eller är det helt kört? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Error 1601 or 1602 when restoring iPhone or iPod touch in iTunes Link to comment Share on other sites More sharing options...
dontpanic Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 Error 1601 or 1602 when restoring iPhone or iPod touch in iTunes ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoken76 Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 ? Klickade du ens på länken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dontpanic Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Klickade du ens på länken? Nej, jag förstod aldrig att det var en länk. Allt annat än tydligt, kanske något för någon ansvariga på forumet att se över? Nu har jag klickat jag har följt den, även testat att installera iTunes på en helt ny dator som aldrig haft en iPhone inkopplad, eller iTunes installerat. Allt med samma resultat. Har testat i både OSX och Windows 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPhoneReservdelar.se Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Prova att sätta telefonen i DFU innan du påbörjar återställningen Funkar inte detta gör så här Koppla telefonen till laddaren den kommer då starta upp och ha sig hår sleep och hem knappen intryckkta samtidigt tills telefonen slocknar lämna den så över natten (för att ladda upp batteriet så mycket det går) prova återställning vanligt eller dfu nästa dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.