Nyhetsroboten Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Det går bra för Apple på nästan alla fronter, inte minst i butiksverksamheten. Trots större och större butiker är det ofta knökfullt enligt en ny rapport. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnalder Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Jag skrev tidigare i särskrivningstråden att jag aldrig brukar kommentera sådana fel i texter, men när det gäller kommersiella publikationer gör jag gärna ett undantag. Applebutiker, eller möjligen Apple-butiker, ska det väl ändå vara? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlAstrid Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Jag skrev tidigare i särskrivningstråden att jag aldrig brukar kommentera sådana fel i texter, men när det gäller kommersiella publikationer gör jag gärna ett undantag. Applebutiker, eller möjligen Apple-butiker, ska det väl ändå vara? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnalder Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 ? Ja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.