Tarok Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Har laddat ner AirPrintActivator och min hp laserjet vissas men det jag inte fattar är att det finns ingen AirPrint på iPaden eller skriv ut, troligtvis har jag en skruv lös. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKnasen Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Det är bara i vissa appar du kan skriva ut från paddan. T.ex från Safari och Mail. I Safari klickar du på rutan med pilen i sig bredvid webadressfältet. Väljer "Skriv ut" Peka på "Välj skrivare" -> Dina AirPrint kompatibla skrivare visas. (iOS enheterna måste vara kopplade till samma WiFi-nät som skrivaren) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarok Posted May 8, 2012 Author Share Posted May 8, 2012 Det är bara i vissa appar du kan skriva ut från paddan. T.ex från Safari och Mail. I Safari klickar du på rutan med pilen i sig bredvid webadressfältet. Väljer "Skriv ut" Peka på "Välj skrivare" -> Dina AirPrint kompatibla skrivare visas. (iOS enheterna måste vara kopplade till samma WiFi-nät som skrivaren) Tack ska du ha för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.