Dodenberg Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Nån som har några tips på hur jag bättre kan använda paddan utomhus? Jag älskar instagram men reflexerna i skärmen gör det nästan omöljIgt att ta bilder utomhus. För att inte tala om hur svårt det är att använda själva appendix. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPhone97 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Kanske detta skulle kunna vara till någon nytta:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodenberg Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Vad då för något? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPhone97 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Klicka på "detta" i mitt förra inlägg. Det är en länk Link to comment Share on other sites More sharing options...
lanny Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Ändra ljusstyrkan till max kan hjälpa något Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrEmilK Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Antar att du redan har skärmstyrkan inställt på max? Annars är det enda du kan göra att köpa ett anti-reflex-skydd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodenberg Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Tack för svaren. Det få bli en antireflexfilm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.