Jump to content
Just nu i M3-nätverket

vill att alla mapparna i bilder-appen ska synas på datorn

Airees

Recommended Posts

Hejsan.

Jag har ett litet problem som jag skulle behöva hjälp med.

Det är såhär att jag har flera mappar på min iPhone i bilder-appen, men när jag kopplar in min iPhone till min Mac så ser jag bara bilderna som finns i mappen som heter Kamerarulle.

Hur gör jag så att jag ser alla bilderna som finns i dom andra mapparna som finns på min iPhone?

Tack i förhand.

Airees.

Har du skapat mappar i Kamerarullen, så ser du dessa bilder. För när du lägger bilder i mappar i kamerarullen, så flyttas inga bilder ur Kamerarullen till mappar utan mapparna är bara en sortering. Bilderna ligger fortfarande i Kamerarullen. Så kolla först dina mappar så att bilderna inte redan ligger i kamerarullen, för de ska ligga dubbelt om du har gjort dem i Kamerarullen - och då ska bilderna i de mapparna också hämtas hem.

Däremot, om du talar om mappar som olika applikationer skapar för bilder, så behöver du spara dessa bilder till Kamerarullen för att de ska kunna hämta.

Detta därför att Macen ser inte de andra mapparna, den vet inte om dem. Den letar bara bilder i Kamerarullen.

Bildprogrammen på Mac kan flytta bilder till Kamerarullen, åtminstone alla som jag har använt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...