Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

OS · London 2012


xeric

Rekommendera Poster

Är det inte amerikanerna som brukar hävda att "There's just one winner. Silver medal goes to the first loser."

Säger de inte också (med skrovlig reklambasröst): "Winning isn't everything, it's the only thing."? w00t.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 381
  • Created
  • Senaste svar

Jaså, du är fotomodellsnisse. Det perfekta är tråkigt, tycker jag. Och vanligtvis bara yta. Nä, tjejerna i OS, det är nåt, det! :D

Nä, jag tyckte bara att bilden verkade lite konstig, samma stil som när man lyckas pausa en video och personen blundar och ser ut som en fågelholk i ansiktet.

post-16839-056630300 1344163956_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, jag tyckte bara att bilden verkade lite konstig, samma stil som när man lyckas pausa en video och personen blundar och ser ut som en fågelholk i ansiktet. ...

Jaha, du menar såååå! Då förstår jag. Sorry. :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usain Bolt är tillbaka!

9,63 i finalen, den näst snabbaste tiden hittills. Vad hinner man göra på den tiden tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tog guld! JAAAA! galetglad.gif

ja och mer medaljer lä det bli

 

Lars Göran Bengtsson låg visst delad 2:a

och nästa seglats är de också bland de 3 bästa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, du menar såååå! Då förstår jag. Sorry. :sorry:

Såg lite OS under kvällen och ukrainskan Hanna Knyazyeva var ju riktigt söt på tävlings-TV. På stillbild verkar hon se mycket surare ut.

 

Känner mig gammal nu, när jag var liten så brukade friidrottande kvinnor från östeuropa ha skäggväxt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg lite OS under kvällen och ukrainskan Hanna Knyazyeva var ju riktigt söt på tävlings-TV. På stillbild verkar hon se mycket surare ut. ...

Henne hann jag inte spana in. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här kvinnan är en av mina favoriter. Jennifer Oeser från Tyskland, tävlar i sjukamp. tyvärr ingen medalj den här gången men det gör inget.

post-17785-028680900 1344205772_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här kvinnan är en av mina favoriter. Jennifer Oeser från Tyskland, tävlar i sjukamp. tyvärr ingen medalj den här gången men det gör inget.

Ansiktet påminner ju om en kille jag är släkt med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går rätt så bra i brottningen för "lyftkranen från Örgryte", Johan Eurén. Han har vunnit två matcher hittills. Låt oss hoppas att det går fortsatt bra för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett Brons till i seglingen :galetglad:

Ja, i bästa fall. En teknikprotest har ju inlämnats. Man får inte böja masten, och svensken böjde tillbaka masten till ursprungligt läge. Frågan är om det räknas som böjning. Jag är böjd att tro det värsta... down.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AJdå Johan hade ju matchen i andra perioden då estländaren borde ha dömts för mattflykt

 

Johan brottas nu om bronset i nästa match

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, i bästa fall. En teknikprotest har ju inlämnats. Man får inte böja masten, och svensken böjde tillbaka masten till ursprungligt läge. Frågan är om det räknas som böjning. Jag är böjd att tro det värsta... down.gif

-Jag ska gå och fixa protesten nu, jag får en poäng bara, sade Myrgren som inte kände oro av protesten. Enligt experter på plats kan svensken i värsta fall få ett poängtillägg men det ska inte äventyra bronset.

källa svt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Protesten mot Myrgrens båt gick inte igenom. Inget poängtillägg så han kan se fram emot sitt brons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anna Förlorade klart mot Amerikanskan, nu väntar vi på Johans Bronsmatch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge har uttrycket "att kasta in en challange" funnits i brottningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...