Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

OS · London 2012


xeric

Rekommendera Poster

Så här ligger -Torneus efrer första omgången:

post-154-090090200 1344107851_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 381
  • Created
  • Senaste svar

Andra omgången genomförd 7.85 är närmaste placering för Michel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt gällande regler, som alla inom triathlon är insatta i, så vann schweiziskan rättvist. Det finns inget taskigt i det, silvermedaljösen tycker inte ens det (det vet den som såg henne på tv). Men det kanske är taskigt mot guldkåta Svenssons...

Men, du skrev ju förut: "Jag är inte den som vågar avgöra om de har gjort rätt eller inte vad gäller målfotot. Jag tycker dock att så små marginaler inte ska skilja deltagare åt i extremsporter."

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torneus blev fyra, inte illa! :ThumbsUp:

Nejdå jag håller med Jacob Hård till 100 %

4:a i en OS final är stort!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guld till Mo Farah på 10,000 meter, grattis!

 

Här med fru och barn. En blivande löpare på väg också kanske?

post-17785-027868600 1344114166_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guld till Mo Farah på 10,000 meter, grattis!

Märkligt att Tyskland inte tagit en endaste medalj än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guld till Mo Farah på 10,000 meter, grattis!

 

Här med fru och barn. En blivande löpare på väg också kanske?

Ja om Ennis är Friidrottens drottning då måste Mo Fara vara kung

 

taket på stadion lyftes av denna enorma ljudbarriär

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa två, Marie och Kajsa, är några av de bästa SVT har inom sportjournalistiken just nu. Jag kommer ihåg en tidning som skrev om Kajsa kort efter att hon slutat som höjdhoppare att hon skulle byta karriär. Den journalisten hade tydligen inte koll på orden för det stod att hon skulle bli somalier. Klart intressant med tanke på att hon sysslar med, vin. :blink::stjarnsmall:

post-17785-077887100 1344114463_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessa två, Marie och Kajsa, är några av de bästa SVT har inom sportjournalistiken just nu. Jag kommer ihåg en tidning som skrev om Kajsa kort efter att hon slutat som höjdhoppare att hon skulle byta karriär. Den journalisten hade tydligen inte koll på orden för det stod att hon skulle bli somalier. Klart intressant med tanke på att hon sysslar med, vin. :blink::stjarnsmall:

absolut jag gillar resten också Jacob Hård Anders Gärderud och Jonas Karlsson.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OS vackraste kvinna? kissing.gif Nåja, det finns många vackra kvinnor i OS, helt otroligt. Där ser man vad en sund livsstil kan göra! :)

 

post-28798-025129300 1344117211_thumb.jpeg

 

Nederländska Ranomi Kromowidjojo, guld på 50 och 100 meter fritt i simning. Hon är lika toksnygg i vattnet, inget smink behövs där inte! bultandehjarta.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OS vackraste kvinna? kissing.gif Nåja, det finns många vackra kvinnor i OS, helt otroligt. Där ser man vad en sund livsstil kan göra! :)

 

post-28798-025129300 1344117211_thumb.jpeg

 

Nederländska Ranomi Kromowidjojo, guld på 50 och 100 meter fritt i simning. Hon är lika toksnygg i vattnet, inget smink behövs där inte! bultandehjarta.gif

Det där är väll i TV-studio? Då är hon sminkad :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde att det var 9/1000 som skilde. Det känns intuitivt som en för liten skillnad. I simningen togs tusendelarna bort efter Gunnar Larssons guld på 400 m medley 1972 (2/1000 fördel för Gunnar Larsson), så att skiljer det mindre än en hundradel så skall medaljen delas. Det känns väl rimligt.

Kan man mäta en tydlig, om än liten, skillnad så kan man ju avgöra att en är snabbare, bättre, har starkare farsa, än en annan. Det bör styra medaljutdelningen.

 

OS vackraste kvinna? kissing.gif Nåja, det finns många vackra kvinnor i OS, helt otroligt. Där ser man vad en sund livsstil kan göra! :)

 

post-28798-025129300 1344117211_thumb.jpeg

 

Nederländska Ranomi Kromowidjojo, guld på 50 och 100 meter fritt i simning. Hon är lika toksnygg i vattnet, inget smink behövs där inte! bultandehjarta.gif

Verkar ju söt, men ser lite skev ut i ansiktet på den bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är väll i TV-studio? Då är hon sminkad :P

Påstod jag motsatsen? Nåja, här är hon garanterat inte sminkad (notera vattendropparna i ansiktet):

 

post-28798-042408600 1344151875_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Verkar ju söt, men ser lite skev ut i ansiktet på den bilden.

Jaså, du är fotomodellsnisse. Det perfekta är tråkigt, tycker jag. Och vanligtvis bara yta. Nä, tjejerna i OS, det är nåt, det! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torneus verkar börja inse att han faktiskt gjort en kanoninsats. Bra där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torneus verkar börja inse att han faktiskt gjort en kanoninsats. Bra där!

Absolut. Men alla som tävlar vill ju ytterst vinna, och hans längsta hopp (svenskt rekord för några veckor sedan) hade gott och väl räckt till silver. Å andra sidan var det synnerligen svårhoppat igår kväll, och med tanke på det, och stundens allvar, gjorde han en kanoninsats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...