Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kan inte skicka mail från iPad 2!

DDB

Recommended Posts

Jag har en iPad 2 med ett mailkonto, jag kan skicka mail från den, men bara till vissa adresser. det finns en adress som jag skickar till ofta men när jag ska skicka till den säger iPad:en att mailadressen inte accepterades av servern, men jag kan skicka till den mailadressen från datorn. Jag har kollat att jag har skrivit adressen rätt. vad är problemet?

Tack på förhand!

Kontrollera portinställningarna på utgående server. Hade själv det problemet efter en uppdatering.

Jag har en iPad 2 med ett mailkonto, jag kan skicka mail från den, men bara till vissa adresser. det finns en adress som jag skickar till ofta men när jag ska skicka till den säger iPad:en att mailadressen inte accepterades av servern, men jag kan skicka till den mailadressen från datorn. Jag har kollat att jag har skrivit adressen rätt. vad är problemet?

Tack på förhand!

Försöker du att bifoga filer?

Om så kan det hända att filerna är av ett o-accepterat format eller att de är större än mottagarservern tillåter.

Försöker du att bifoga filer?

Om så kan det hända att filerna är av ett o-accepterat format eller att de är större än mottagarservern tillåter.

Tack, jag bifogar inga filer, så tyvärr är det inte problemet. sen så stämmer port nummret jag har kollat. Har ni några andra tips?

Du måste troligen uppge inloggningsuppgifterna i utgående server också. Så var det för mig.

Tack! Nu funkar det!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...