Sebastiannnn Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Hej! som rubriken lyder så när datorns skärmsläckare går på så går den i några minuter och sedan tonas skärmen ner lite. När jag sen klickar och vill komma in i datorn igen så är skärmen fortfarande nedtonad och då måste jag trycka på F2 för att det ska bli normalt , men det räcker jag klickar en gång på den så blir det fullt ljus som jag brukar ha. Ska det vara så? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Nej.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiannnn Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 Nej.... Väl utförligt svar. Någon åtgärd åt problemet kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Nej, skulle gissa på att det är service och garantireparation som gäller. "Felet" följer med även på ett gästkonto? Du har inte t ex Windows installerat så du kan kolla om felet även finns på ett annat system? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiannnn Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Tjena, det var endast fel på den skärmaläckaren jag laddat ner, fungerar felfritt med Macs egna Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted March 15, 2012 Share Posted March 15, 2012 Tjena, det var endast fel på den skärmaläckaren jag laddat ner, fungerar felfritt med Macs egna OK, skumt, men sluta använd den då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiannnn Posted March 17, 2012 Author Share Posted March 17, 2012 Haha det har jag gjort, nu är det Macs only som gäller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.