Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Xcode 4.3


xeric

Rekommendera Poster

Hej iErikF. Du är i alla fall saklig och neutralt försöker att hjälpa till att lösa problemen, sedan har vi dessa hjärnvättade Applefolk som förblindade öser ur sig någonting bara för att vara putslustiga.

Jag kan nämna att jag har bara använt ett lösenord, det jag fick. Om någon vet vad jag har för konton och när jag köpte mina macar så är det Apple som inte borde ge felmeddelanden när jag begärt att få hjälp med lösenordet som jag inte hade gjort något fel med. Jag har inte begärt ett nytt lösenord utan det gjorde Apple för att försvåra allting. Som vanligt.

 

Varför skulle jag ha nytt lösenord.Jag hade ju ett som jag dessutom hade fått av Apple. Ingen annan än Apple ger ut lösenord, ändå är man så sinnessjuk så man anklagar oss användare som inte kommer ihåg dem fast man gjort det eftersom dom är uppskrivna i adressboken. Inte visste jag att Apple uppfann Ahlzimers.

Skäms.

I mitt fall var det för att det var visst nå spec avdelnig på Apple som hade hand om just den delen och inte låg i deras system, så supporten fick kontakta dem och det löste sig sen. Alzheimers... haha - nja... "Alzheimers Lite" kanske. :) Men man får ju också förså att det är nog ganska svårt att få ett sånt globalt system att funka helt felfritt. Men mer smidigthet vore bra.

 

 

Lägga ner tråden behöver man nog inte eftersom den eg handlar om Xcode 4.3, och inte hurpass jobbigt det är med AppleID ibland. :finder:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

En uppdatering av Xcode kom idag (2012-03-22).

 

Xcode 4.3.2

 

post-64246-084238400 1332429652_thumb.png

 

77.85mb är def. trevligare, än när uppdateringarna låg på ≈ 1.3gb :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...