Tesla Postad 25 februari, 2012 Share Postad 25 februari, 2012 Jag har en uppkoppling med ethernetkabel från router och har nu köpt en TP-Link Access Point för wifi, som fungerar utmärkt med min MacBook. På iPhonen kommer alla inställningar upp korrekt och signalsymbolen finns där med full styrka. MEN: Varför kan iPhonen ändå inte connecta?? Det är som när man på MacBooken kan få meddelandet att "datorn kan kanske inte insluta till internet... pga X el Y..." Har någon annan varit med om detta och har någon en lösning?? (På förpackningen till access pointen står det att den ska vara kompatibel med MacOS!) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Koplimi Postad 26 februari, 2012 Share Postad 26 februari, 2012 När kommer meddelandet? När du ställer in anslutingen eller när du tex öppnar safari och försöker surfa? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.