Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iMovie försvinner


Eriken

Rekommendera Poster

Jag tänkte se på min redigerade film via hdmi till min plasma tv och på något sätt försvann iMovie från skrivbordet. Jag har stängt av skärmdubblering och kollat varenda "skärm" som är öppnat i lion och iMovie verkar finnas i skärm nr 2 fast bara om jag drar med alla fyra fingrar uppåt så jag kan se alla program som är igång, så fort jag klickar på iMovie så försvinner det någonstans jag inte har en aning om. Har testat att starta om skiten och det blir samma problem ändå.

 

Vad har jag missat??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte se på min redigerade film via hdmi till min plasma tv och på något sätt försvann iMovie från skrivbordet. Jag har stängt av skärmdubblering och kollat varenda "skärm" som är öppnat i lion och iMovie verkar finnas i skärm nr 2 fast bara om jag drar med alla fyra fingrar uppåt så jag kan se alla program som är igång, så fort jag klickar på iMovie så försvinner det någonstans jag inte har en aning om. Har testat att starta om skiten och det blir samma problem ändå.

 

Vad har jag missat??

Alltså, du startar iMovie, men ser inget fönster. Stämmer det?

Det händer mig ibland i iPhoto. Då väljer jag "Zooma" i Fönster-menyn så kommer fönstret fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, du startar iMovie, men ser inget fönster. Stämmer det?

Det händer mig ibland i iPhoto. Då väljer jag "Zooma" i Fönster-menyn så kommer fönstret fram.

 

Precis, inget fönster kommer fram. Att välja zooma hjälper inte. Jag kan tex välja nytt projekt, inställningar osv men så fort jag klickar ok eller avbryt på dessa fönster försvinner även huvudfönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...