Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
ericsdotter

spelar ej upp ljud i musik men ringsignal går

Rekommendera Poster

ericsdotter

Hej!

Igår skulle jag lyssna på musik i min iphone 4. Men det finns ingen volymkontroll(den man skruvar upp/ner ljudet med), den är borta. Sidoknapparna fungerar ej heller. Har också provat på youtube, radio osv. Inget ljud. Men den ringer som vanligt. Men när jag ska skruva upp/ner ljudet i normalläge så fungerar inte det heller. Vad kan ha hänt?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Raphael

Ingen aning vad som hänt men återställ telefonen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ericsdotter

Har provat att återställa den, men gjorde ingen skillnad..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hockeycrille

Har exakt samma problem... Sätter jag i hörlurarna kommer dock "reglaget" fram igen och jag kan justera ljudet som du säger, även med sidoknapparna...men så fort jag tar bort dem försvinner reglaget och via knapparna på sidan händer ingenting...ringsignal har jag och inget strul via samtal osv... Ca 1månad gammal iPhone 4s......Blir nog att lämna in.Har du löst det?Med vänlig hälsning, Chrille

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
iPhoneReservdelar.se

Det är dockkontakten som är fel

den har fått för sig att skicka ut ljud ut dit, och detta ljud kan du ej reglera i volym då det finns standard utgång som skall alltid ha en konstant styrka t.ex . om du kopplar till stereo.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hockeycrille

Min gick tydligen inte att laga, fick en ny för självrisken på försäkringen, 600:-...korrosion i dockkontakten stod det i deras utlåtande och täcktes ej av fabr garantin.... Märkligt enligt mig på en 6v gammal telefon som ej utsatts för fukt el dyligt! Men,men...hur ska man kunna motbevisa det? Var bara bita i det sura...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...