Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPad sim-kortet kopplat till de man har i iPhone...


kolle33

Rekommendera Poster

Jag funderar på att skaffa en iPad 3G och har då frågan om man på något sätt kan få ett till sim-kort som utnyttjar den data-trafik som jag betalar för till min iPhone, alltså ha två sim-kort kopplade till samma abonnemang? Jag har hört någonstans att detta ska vara möjligt men tänkte höra här om någon har gjort på detta sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Telia och abonnerade mobilsurf för 69 kr/månad till min iPhone.. Sedan köpte jag en iPad och beställde/fick ett extrakort (tvillingkort) som kostar 40 kr i månadsavgift. Både iPhone och iPad använder samma abonnemang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Telia och abonnerade mobilsurf för 69 kr/månad till min iPhone.. Sedan köpte jag en iPad och beställde/fick ett extrakort (tvillingkort) som kostar 40 kr i månadsavgift. Både iPhone och iPad använder samma abonnemang.

 

Okok, har exakt samma abonnemang som du. Men då kostar det alltså 40kr extra/mån för att endast få ha två sim-kort? En engångs-avgift skulle jag tycka var ok för lite administration för man får ju inget för de där 40kr egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte köra iPhonen som WiFi-HotSpot och surfa med iPaden via iPhonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...