Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan en iPhone få virus?


Nevzorus

Rekommendera Poster

Sedan jag laddade ner appen "Jetpack Joyride" så har allt vart jättekonstigt? Igår kväll så fanns alla apps på plats utom en, för varje sida man bläddra på så gick en apps ikon hit och dit. För 1 vecka sen så blev min iPhone svart och fick en "rullningsikon" som stannade i 10 sek sen sattes min iPhone på. Idag, eller ja för 5 minuter sen så vet jag inte vad som hände? Jag ladda ner en ny app, någon med en kyckling och jag fick ett meddelande där det stod "Jetpack Joyride och blabla chicken kunde inte installeras" sen så ladda chicken klart, men inte Jetpack? Tyckte de var jätteskumt så sen tog jag och höll in låsknappen och hemknappen tills den vita loggan kom fram, istället för att loggan skulle komma fram så kom loggan med äpplet fram och sen en laddningsbar där nere.. Den brukar väl göra så endast när den återställer/uppdaterar? Telefonen sattes på och ljusstyrkan var nere, procentantalet visades ej och sånt och telefonen kändes typ segare.. Alla apps var dock kvar.

 

Vad i helvete kan ha hänt? Har garanti kvar tills 8 Mars för er som undrar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle jag vilja återställa? Vill ju ha kvar allt..

Ja men då säkerhetskopierar du allt först såklart! då har du ju alla appar kvar!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag tror inte det är så troligt att en iPhone kan få virus men jag kan ha fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag tror inte det är så troligt att en iPhone kan få virus men jag kan ha fel...

 

Telefoner är väl en av de större virus och bakteriehärdar vi bär omkring på :totaltgalen:

Riktiga pesthärdar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telefoner är väl en av de större virus och bakteriehärdar vi bär omkring på :totaltgalen:

Riktiga pesthärdar..

Haha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1327703412[/url]' post='1513925']

Men seriösa svar. ? Nu är den ju normal, kan det jag beskrev räknas in i garantin så man får en ny?

 

 

Hur ska garantin kunna täcka vilka program du installerar?

Avinstallera programmet,säerhetskopiera telefonen med iTunes,återställ med iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står inget på nätet att det är flera som har haft samma problem med spelet

kan iphonens hårddisk vara full?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans jag frågar, varför är min iPhone 4 betydligt lägre i ljudet än min pappas? (Han har också iPhone 4)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans jag frågar, varför är min iPhone 4 betydligt lägre i ljudet än min pappas? (Han har också iPhone 4)

 

 

Vilket ljud? Klickljud,ringsignal,meddelandeljud,hörlursljud,högtalarljud?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte testat ALLA dem du sa, får testa senare och jämföra!

 

Har dock testat det ljudet när man låser upp, och den när man låser med knappen där uppe. Där var det lågt, upplever btw också ljudet vid tex musik lågt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet om att du kan höja ljudet när du spelar musik?

Låsljudet följer med när du höjer ringsignals ljudet men det går inte att stänga av helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet om att du kan höja ljudet när du spelar musik?

Låsljudet följer med när du höjer ringsignals ljudet men det går inte att stänga av helt.

 

Låsljudet går ju att stänga av helt under ljudinställningar…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu stänger jag denna tråden då den urartat helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...