Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Eireless Keyboard+iPad=kortromanen?


starsmaker

Rekommendera Poster

Jag funderar på att köpa ett tangentbord till min iPad 2, men jag undrar om kortkommandon funkar? Jag vet att det ska gå att öka/sänka ljusstyrkan och visa/dölja tangentbordet på paddans skärm, men jag vill att cmd+c ska funka, likaså programväxlaren, gå direkt till snöfältet i Safari osv. Funkar det eller är det bara önsketänkande?

 

 

 

Edit: ang rubriken: iPaden kallar det "kortromanen", jag kallat det "kortkommandon" (och *nu* lärde sig paddan det). "Eireless" är typo, men det verkar inte som att man få redigera rubriker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphonebutiken

Apple + c och apple + v funkar finfint. Även volymkontrollerna och ljusstyrka (som du skrev).

 

Antar att du menar "sökfältet" och inte "snöfältet"? Detta kommer jag inte åt via tangentbordet, inte heller programväxlaren :-/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack lunarmys för svaren! Att kopiera+klistra in funkar är ju bra! Självklart menade jag "sökfältet" (skriver ibland fel på paddan när det ska gå snabbt)... Synd att de inte lät en köra cmd+tabb för att få upp multitaskingpanelen och tabba för att välja program...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...