Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad använder ni till PS?


drunkfish

Rekommendera Poster

Har skaffat mig Mac och är grymt ovan med deras Magic Mouse i Photoshop. Så jag har funderat på att ev. skaffa mig en annan mus men då jag vet lite om iMac kompatibla möss så vet jag inte var jag ska börja. Ritplatta kanske?

 

Berätta gärna vad ni använder Photoshop huvudsakligen till och vilka tillbehör ni har.

 

Själv ritar jag inte alls mycket utan det blir mest formgivning till olika websidor, så vet inte om en ritplatta är något för mig.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan använda vilken mus du vill. Använder själv en Microsoft mus när jag spelar spel osv. Så ta din gamla mus och koppla in bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skaffat mig Mac och är grymt ovan med deras Magic Mouse i Photoshop. Så jag har funderat på att ev. skaffa mig en annan mus men då jag vet lite om iMac kompatibla möss så vet jag inte var jag ska börja. Ritplatta kanske?

 

Berätta gärna vad ni använder Photoshop huvudsakligen till och vilka tillbehör ni har.

 

Själv ritar jag inte alls mycket utan det blir mest formgivning till olika websidor, så vet inte om en ritplatta är något för mig.

 

Tack på förhand!

 

Mitt förstahandsval är alltid Evoluent Vertical Mouse 4. Denna mus är ergonomisk och orsakar inte att armen blir vriden.

Läs gärna mer på http://www.evoluent.com

Med en vanlig mus är det lätt att köra sönder armen/handen och få diverse skador.

 

M. v.h

Henrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...