Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Måste allt raderas på Time Machine?

Silverfox

Recommended Posts

Helt plötsligt har TM slutat att göra säkerhetekopior, efter verifiktation, och vill skapa en ny säkerhetskopia. Radera allt med andra ord om jag fattar rätt. Men jag vill inte radera. Måste jag det? Jag har kopplat in en ny extern hd. Är det därför detta kommer upp?

post-58189-068400300 1325065471_thumb.png

Nu upptäckte jag att jag inte kan gå in i TM. Helt stopp. Felmeddelande 6584 får jag. Jag måste kanske börja om från början ändå. Fattar bara inte varför detta hände. Jag har ju en TC som ska kopiera frö att jag ska kunna gå in och hämta i fall jag har raderat något av misstag. Nu måste jag radera allt för att kunna spara.

post-58189-041151300 1325066269_thumb.png

Jag har TM på min NAS och det händer titt som tätt att jag måste göra det du råkat ut för.

Är inget man kan göra för att komma undan och för att säkerställa att TM fungerar låter jag det bara vara.

Ja, råkar också ut för detta felet titt som tätt.. mycket irriterande, men det enda valet man har är att börja om med en ny TM-kopia.

1325111757[/url]' post='1505941']

Skumt fel.. Har aldrig hänt mig... Kör ni Lion? Kanske är där det strular? :fundersam:

Både frugan och jag kör med Lion och det händer bara mig.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...