Silverfox Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Helt plötsligt har TM slutat att göra säkerhetekopior, efter verifiktation, och vill skapa en ny säkerhetskopia. Radera allt med andra ord om jag fattar rätt. Men jag vill inte radera. Måste jag det? Jag har kopplat in en ny extern hd. Är det därför detta kommer upp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Nu upptäckte jag att jag inte kan gå in i TM. Helt stopp. Felmeddelande 6584 får jag. Jag måste kanske börja om från början ändå. Fattar bara inte varför detta hände. Jag har ju en TC som ska kopiera frö att jag ska kunna gå in och hämta i fall jag har raderat något av misstag. Nu måste jag radera allt för att kunna spara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Jag har TM på min NAS och det händer titt som tätt att jag måste göra det du råkat ut för. Är inget man kan göra för att komma undan och för att säkerställa att TM fungerar låter jag det bara vara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Ja, råkar också ut för detta felet titt som tätt.. mycket irriterande, men det enda valet man har är att börja om med en ny TM-kopia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
datar Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Skumt fel.. Har aldrig hänt mig... Kör ni Lion? Kanske är där det strular? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 1325111757[/url]' post='1505941']Skumt fel.. Har aldrig hänt mig... Kör ni Lion? Kanske är där det strular? Både frugan och jag kör med Lion och det händer bara mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Walker Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Titt som tätt vet jag inte, har hänt en två gånger för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Kör OS X 10.6 och har råkat ut för felet ett antal gånger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.