Chribba Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Jag skulle vilja att de böcker (ffa PDF-filer) som jag lagt in i iTunes också finns i min Dropbox mapp. Finns det någon lösning? Anledningen är att jag vill kunna lösa böckerna i min iPad med iBooks. Men, problemet med iBooks är att man inte kan annotera pdf-filer, dvs man kan inte stryka under mm. Använder man stället exempelvis Goodreader för iPad så kan man visserligen annotera och synka mot en Dropbox mapp. Men, min önskan är alltså att försöka kombinera detta. Med andra ord vill jag använda iBooks som vanligt, men också kunna använda Goodreader och göra understrykningar i pdf-filer och att allt detta synkas mot samma mapp. Är detta möjligt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knallle Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Jag vet inte riktigt hur du ska lösa det här, men har en känsla av att carbon copy cloner kan hjälpa dig. Med det kan du schemalägga kopiering av en mapp till en annan, alltså spegla en mapp till en annan mapp. http://www.bombich.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.