JohanWS Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Jag behöver hjälp med min iPhone och min nya MacBook Pro 13". Tidigare har jag använt PC och således är min iPhone synkroniserad med denna. Nu har jag bytt till Mac och vill synkronisera iPhone med den nya datorn. Jag använder samma Apple-ID som tidigare. Problemet jag har är att jag inte vet hur man för över de köpta apparna till den nya datorn. Om Musik och liknande inte kan synkas till den nya datorn spelar det inte så stor roll men det är apparna som jag är intresserad av. Kan någon kunnig person hjälpa mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteveK Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Jag behöver hjälp med min iPhone och min nya MacBook Pro 13". Tidigare har jag använt PC och således är min iPhone synkroniserad med denna. Nu har jag bytt till Mac och vill synkronisera iPhone med den nya datorn. Jag använder samma Apple-ID som tidigare. Problemet jag har är att jag inte vet hur man för över de köpta apparna till den nya datorn. Om Musik och liknande inte kan synkas till den nya datorn spelar det inte så stor roll men det är apparna som jag är intresserad av. Kan någon kunnig person hjälpa mig? Vet inte om detta är det smartaste, men du kan ju alltid hämta hem apparna igen till MBP'n och sedan synkronisera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanWS Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Ja det är ju en lösningen men det är ganska många så det kan ju ta sin lilla tid. Tack ändå! Om någon annan har lösningen på mitt problem, snälla hjälp mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavidB Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Hej! Är själv ny mac användare. För mej räkte det att plugga in min iPhone med kabeln i datorn när jag var inloggad på iTunes så laddade den hem alla appar som jag hade i telefonen automatiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sate1337en Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 Hej! Det är bara att autorisera den nya datorn ihop med telefonen sedan högerklicka på telefonen i iTunes och välja "överför inköp" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.