André G Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Hej Först en notis om grammatiken. Er norsk.. Behöver synpunkter på om det er ios-fel eller hårdvare-fel. Vill gärna låta bli att få en lånetelefon från Tre. - Hör mig i stereo när jag ringer andra - Efter att ha kopplat i hörlurerna (Apples egna): - Hör inte samtalet i lurerna - Telefonen går i "speaker" mode. Trykker jeg bort högtalare hör jag inget alls, verken i telefonens högtalare eller i lurerna - Kopplar jag så bort hörlurerna går fortfarande telefonen i "speaker" mode när jag ringer och trycker jag bort högtalare hörs inget Har återställt telefonen, men problemen kvarstår. Sukk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Hej Först en notis om grammatiken. Er norsk.. Behöver synpunkter på om det er ios-fel eller hårdvare-fel. Vill gärna låta bli att få en lånetelefon från Tre. - Hör mig i stereo när jag ringer andra - Efter att ha kopplat i hörlurerna (Apples egna): - Hör inte samtalet i lurerna - Telefonen går i "speaker" mode. Trykker jeg bort högtalare hör jag inget alls, verken i telefonens högtalare eller i lurerna - Kopplar jag så bort hörlurerna går fortfarande telefonen i "speaker" mode när jag ringer och trycker jag bort högtalare hörs inget Har återställt telefonen, men problemen kvarstår. Sukk Har du återställt utan att backa tillbaka tidigare appar och inställningar så är det nog bara att lämna in luren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
André G Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 Återställt med att backa tillbaka tidigare appar osv... Tror du det kommer att göra skillnad om jag inte gör det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Återställt med att backa tillbaka tidigare appar osv... Tror du det kommer att göra skillnad om jag inte gör det? Jag tror ingenting, men har man problem så tar man det stegvis, annars kan man aldrig utesluta någonting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sate1337en Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Fabriksfel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Fabriksfel. Kan nog instämma, men är det mjukvaran som spökar och du lämnar in den så får du betala för felsökning. Alltså är det bäst att efter förmåga utesluta alla mjukvarufel innnan man hävdar hårdvara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.