allemyr Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Hejsan. Om jag förstått saken rätt så följer det inte med ngn DVD numera med drivrutiner och program till en MBP som köps idag. Frågan är då kort o gott hur man installerar alla drivrutiner i Bootcamp, tyckte det gick himla smidigt på min iMac. Så tycker det är lite synd att det inte föjler med ngn om jag förstått saken rätt. Hälsningar / Karl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 När du kör igång med Bootcamp-assistenten så får du alternativet att bränna ut drivrutiner på CD eller kopiera det till ett USB-minne med FAT-filsystem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allemyr Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 Ah ha, det är så det fungerar. Då är jag med. Tackar När du kör igång med Bootcamp-assistenten så får du alternativet att bränna ut drivrutiner på CD eller kopiera det till ett USB-minne med FAT-filsystem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
golem Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Hejsan. Om jag förstått saken rätt så följer det inte med ngn DVD numera med drivrutiner och program till en MBP som köps idag. Frågan är då kort o gott hur man installerar alla drivrutiner i Bootcamp, tyckte det gick himla smidigt på min iMac. Så tycker det är lite synd att det inte föjler med ngn om jag förstått saken rätt. Hälsningar / Karl Du laddar ner och bränner drivisarna när du kör Bootcamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
allemyr Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Hej igen. Var ju hyffsat smidigt att installera. På ngt sätt missade jag setup filen och började installera drivrutinerna en efter en. Lite segt. Men nu hittade jag setup filen på usb minnet. Tack för hjälpen i tråden golem & koplimi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.