Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Internetdelning som stänger av sig självt

Snelhest

Recommended Posts

Hej!

Jag har ett irriterande problem med min IPhone 4S.Jag delar gärna ut nätverk ifrån iphonen till min iPad (eller andra datorer), men har problemet att den stänger av internetdelningen om iPad eller dator inte skickar/tar emot något under några minuter. Det blir naturligt ganska irriterande, då jag måste gå in i telefonens internetdelningsmeny igen för att den ska dela ut nätverk.

Vidare, delar den bara ut sålänge jag är i internetdelningsmenyn. Så även om jag startat internetdelningen, stängs den av om jag går bakåt eller trycker på home-screenknappen.

Det gäller tills den hittar något att dela ut till, hittar den ipaden att delande till kan jag gå bakåt eller ta homeknappen och anslutningen behålls. Tills jag lägger ifrån mig paddan några minuter och jag måste göra om allt igen.

Jag har letat efter inställningar där jag tänkt hitta t.e.x. Tid innan den vid inaktivitet stänger av delningen, men det verkar inte finnas något.

Någon som har tips?Tack på förhand!

Mvh Mattias

Bra stavat egget01 .......

Hahaha! Så skönt att du dissar dig själv också! ;) GRYM stavning! Sorry för OT, men det var det värt... :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...