Knasbarn Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 Hejsan på er Appleanvändare i alla dess åldrar! Jag har i min ägo en iPod Nano och iPhone 4 och även en nykomling i familjen en iPad 2 som då inte är min men lika bra att presentera honom då han säkert får sig en tråd eller så här på forumet (just därför jag sökte mig hit faktiskt..) Mer än så behöver ni inte veta nu, jag kom hit ifall jag hade frågor eller problem med mina produkter. Och nej, det är inte jag på min avatar! Knasbarn, Linnea Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted December 24, 2011 Share Posted December 24, 2011 Hej och välkommen! ...o God Jul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knasbarn Posted December 24, 2011 Author Share Posted December 24, 2011 Hejsan hejsan tack och detsamma haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Hej och välkommen till vårt lilla kryp in hoppas att du kommer att trivas Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Hej o välkommen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lar-sode Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Välkommen hit, ett knasbarn är nog precis vad detta forum behlöver Link to comment Share on other sites More sharing options...
chulle Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Välkommen knasbarn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.