storfiskarn52 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Hej! Jag undrar om µTorrent fortfarande laddar ner/upp om man låser datorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jixie Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Hej! Jag undrar om µTorrent fortfarande laddar ner/upp om man låser datorn? Hur menar du med låsa? Det funkar inte om datorn är i vila iaf om det är det du menar, du kan alltså inte stänga locket på datorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
storfiskarn52 Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Jag menar när man trycker på låsknappen. Jag kör med en compac. Det jag menar är när man sätter datorn i läget som gör att den fortfarande är på (man kan höra fläkten och skärmen är igång) och de frågar om lösenord, som när man ska logga in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Lite kul att du ställer en sådan fråga på ett forum för Mac och Appleårodukter. Men ja, låser du datorn så kommer alla aktiva program och processer jobba på precis som om du satt framför datorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 I Mac OS X finns det en inställning som kräver att man skriver in lösenord om skärmen gått i vila. Datorn jobbar som vanligt annars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.