jesperw Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Har efter lite pyssel fått igång min Airport Express i köket. Tyvärr gav jag den ett dumt namn: Min HP:s Airport Express. Vill nu ansluta med Airport-Verktyg igen, för att döpa om den till "köket". När jag ansluter så får jag ingen kontakt, utan bara ett felmeddelande 10057. Har googlat men blir inte klok på någon lösning. Min Airport Express spelar upp musik, så det funkar perfekt på så vis. Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Verkar som en omstart av alla enheter osv kan hjälpa: http://forums.techarena.in/networking-security/1306536.htm#post4822787 ... (via Google) Hoppas det löser sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesperw Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Jag hittade en workaround, där jag valde "ställ in annan" i Arkivmenyn och sedan angav IP och lösen. Då kom jag åt den och kunde få med den i nätverket. Kan inte med säkerhet säga att det är lösningen, men det funkade i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesperw Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Funkar perfekt att göra inställningarna med Iphone/Ipad-appen som är gratis på App Store. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.