ejhr Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Hejsan. Tänkt köpa min första macbook och övergiver PC. Står och väljer mellan två val båda kostar lika mycket så det är ingen prisfråga. Vill någon vara så vänlig att hjälpa mig tack. 1:a möjliga köpet: Macbook 15" (förra generationen) http://www.prisjakt....kt.php?e=834931 2:a möjliga: Nya Macbook 13.3" http://www.prisjakt....t.php?p=1011548 Enligt försäljaren var det bara lite på grafiken och lite lite lite på processorn som var annorlunda på den nya generationen. Tack så jättemycket! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Den första. Absolut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apelsin Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Jag tycker den andra. När det börjar komma lite mer tillbehör till thunderbolt kommer du ångra dig att du inte köpte det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Jag tycker den andra. När det börjar komma lite mer tillbehör till thunderbolt kommer du ångra dig att du inte köpte det Den förstnämnda har TB, det kom med den modellen. Så det är lugnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ejhr Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Den förstnämnda har TB, det kom med den modellen. Så det är lugnt. Finns även ytterliggare ett alternativ. köpa en sprillans ny, nya generationen 15" med studentrabatt. Då lägger ja till 1000 kronor och får nya generationen. vad sägs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Givetvis, om pengarna räcker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ejhr Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Ja, det är bara lite svårt. Det är ju min första mac trots allt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Ja, det är bara lite svårt. Det är ju min första mac trots allt I så fall ska du se till att köpa till AppleCare Protection Plan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ejhr Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 I så fall ska du se till att köpa till AppleCare Protection Plan. Har sett det också, men det är ju svindyrt. Vad ska de vara bra för egentligen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Har sett det också, men det är ju svindyrt. Vad ska de vara bra för egentligen? Det torde framgå av länken. Köp vad du vill... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ejhr Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Det torde framgå av länken. Köp vad du vill... Förlåt såg inte att det var en länk. Jag får läsa in mig lite mer på det bara. Tack för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Förlåt såg inte att det var en länk. Jag får läsa in mig lite mer på det bara. Tack för hjälpen Okej, jag missförstod ditt svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.