Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Black friday tar fram apan i människan

Pocahontas

Recommended Posts

Du får gärna sammanfatta för oss som inte gillar att vara klickbeten åt sidor som aftonbladet, expressen osv... dvs, tidningar med låg journalistisk moral och värderingar utskallning.gif

Du får gärna sammanfatta för oss som inte gillar att vara klickbeten åt sidor som aftonbladet, expressen osv... dvs, tidningar med låg journalistisk moral och värderingar utskallning.gif

Du glömde tungrodda rent internettekniskt... closedeyes.gif

---

Edit: Fast jag klickade ändå men fastnade för den här... ThumbsDown.gif Snacka om huvudlös journalistik, om uttrycket ursäktas. stjarnsmall.gif

post-28798-089304100 1324572059_thumb.png

Tycker jag också.

De på tidningen behöver visserligen förtjäna sitt dagliga bröd de också, och skiten de skriver om är tydligen sådant som den breda allmänheten vill läsa om. Detta hindrar dock inte undertecknad från att kraftfullt ifrågasätta dem, helt i linje med hur du uttrycker det. :ThumbsUp:

avsåg dessa stollarna

post-113-099434800 1324578245_thumb.jpg

Tja, konsumismens mecka (USA) gör mig inte förvånad. Framförallt eftersom jag förstår att de driver detta längre än vad vi svenskar är vana vid även om samam tema blir vanligare och vanligare, nämligen galet låga priser på få varor och sen mindre låga priser på likvärdiga varor. Så vill man göra klippet så är det först fram som gäller.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...