Pocahontas Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Skulle aldrig gå på sån tillställning.. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article13992731.ab Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Du får gärna sammanfatta för oss som inte gillar att vara klickbeten åt sidor som aftonbladet, expressen osv... dvs, tidningar med låg journalistisk moral och värderingar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Du får gärna sammanfatta för oss som inte gillar att vara klickbeten åt sidor som aftonbladet, expressen osv... dvs, tidningar med låg journalistisk moral och värderingar Du glömde tungrodda rent internettekniskt... --- Edit: Fast jag klickade ändå men fastnade för den här... Snacka om huvudlös journalistik, om uttrycket ursäktas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikaellq Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Du får gärna sammanfatta för oss som inte gillar att vara klickbeten åt sidor som aftonbladet, expressen osv... dvs, tidningar med låg journalistisk moral och värderingar Tycker jag också. De på tidningen behöver visserligen förtjäna sitt dagliga bröd de också, och skiten de skriver om är tydligen sådant som den breda allmänheten vill läsa om. Detta hindrar dock inte undertecknad från att kraftfullt ifrågasätta dem, helt i linje med hur du uttrycker det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Du får gärna sammanfatta för oss som inte gillar att vara klickbeten åt sidor som aftonbladet, expressen osv... dvs, tidningar med låg journalistisk moral och värderingar avsåg dessa stollarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Tja, konsumismens mecka (USA) gör mig inte förvånad. Framförallt eftersom jag förstår att de driver detta längre än vad vi svenskar är vana vid även om samam tema blir vanligare och vanligare, nämligen galet låga priser på få varor och sen mindre låga priser på likvärdiga varor. Så vill man göra klippet så är det först fram som gäller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iKnattarna Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Apor beter sig väl inte så där, som köpgalna amerikaner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.