Knutaugust Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Hej som sagt, jag har varit med i forumet i någon månad men inte hunnit läsa in mig. Hittade denna tråd nu så jag säger hej.... Presentation: Tja jag är en egen företagare i 40+ åldern, jag har byggt, lagat supportrat och mönstersytt datorer åt privatpersoner sedan -99 la av 2008 med det då jag gick in i dataväggen... Dock var det alltid PC... Windows alla operativ, jag var fast i det träsket..... För nåt halvår sen efter att jag bara svurit över min Thinkpad.... så fick det vara nog.... Jag har länge sneglat efter en Mac men tyckt att dom verkat krångliga..... Men herregud.. Varför bytte jag inte tidigare.... Vilken skillnad att jobba med dom.... Dock har jag inte lärt mig allt än, långt ifrån.... För mig är tiden dyrbar, jag har oftast bara tid att sitta någon timme på kvällen med övrigt dataarbete..... så jag hinner oftast inte läsa trådar efter tips och trick, utan jag ställer dom oftast rakt av i respektive forumsdel... Annars här i huset har vi 4 st laptops, samt en stationär ute i garaget, alla kör vi trådlöst på... Vi använder smartphones Jag Iphone, dom andra 2 androidlurar....Så teknologiintresse finns här i huset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
McLink Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Välkommen och hoppas du finner Forumet intressant. Kul att du precis som mig (i somras) vaknat och insett vilka grejer man missat med Mac. Även jag sitter på en Iphone 4S Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Hej och välkommen! ...o grattis till "switchen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Hej och välkommen hoppas att du kommer att trivas här hos oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.