Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Grattis Anna till nya jobbet

johnalder

Recommended Posts

Enligt Dagens Media så blir Anna Müller ny chefred på MacWorld efter Andreas Leijon, grattis Anna!

http://www.dagensmedia.se/nyheter/print/tidskrifter/article3374994.ece

(postar detta i tipsavdelningen, för är det inte lite märkligt att inget av detta skrivits om, varken på macworld.se eller i tidningen. Eller har jag bara missat det?)

Och exakt 61 minuter senare fanns en artikel publicerad!

Grattis! :)

Annas viktigaste uppgift (min personliga åsikt) är att få fler människor att prenumerera på tidningen, för jag personligen såg tyvärr inget värde i att prenumerera på tidningen, då många artiklar publiceras på sajten och allt kan man hitta på nätet bara man söker lite. Jag tycker också priset är för högt. Jag tror inte jag kan vara ensam om att tycka så? Annars är tidningen absolut trevlig att bläddra i :)

Eller så är det bara den krassa sanningen att det är stört omöjligt att 100% kunna konkurrera med internet och vad detta erbjuder. Jo jag vet att man får erbjudanden som prenumerant men detta var inga erbjudanden som intresserade mig (då jag prenumererade).

Lycka till med det nya jobbet :)

• 3 weeks later...

Tack för grattis och tips! Mejla mig gärna vad ni tänker om tidningen, sajten och andra produkter! anna.muller@idg.se

Jag tycker att vi behöver en ny Smiley.... den här gamla känns ganska passe'

:leijon: :leijon: :detvarintejag:

:hihihi: Bra där!

• 6 months later...

En kul sak som jag (och säkert fler av oss "äldre") gärna vill se igen är faktiskt redaktionsbloggen återuppstår. Stämningen som den bidrog med, en glimt in till er på redaktionen, spex och upptåg skapade en väldigt familjär stämning. Något jag saknar sedan den hamnade i malpåsen.

En kul sak som jag (och säkert fler av oss "äldre") gärna vill se igen är faktiskt redaktionsbloggen återuppstår. Stämningen som den bidrog med, en glimt in till er på redaktionen, spex och upptåg skapade en väldigt familjär stämning. Något jag saknar sedan den hamnade i malpåsen.

bra idé.... då kanske fler tittar in till oss än hamnar i kommentatorfältet på idg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...