liindak Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Jag har köpt ny dator å därmed fått installera iTunes på denna nya.. dock är ju alla mina inköpta ringsignaler borta nu när jag synkroniserat om allt.. hur får jag tillbaka dom? om det går? annars känns det ju surt med de pengar jag trots allt betalat för mina signaler :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
liindak Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Du skall få tillbaka det när du återställer allt ditt innehåll från din TimeMachine-backup, eller om du kör Flyttassistenten på den nya datorn och kopierar över allt från den gamla datorn. Hur gör jag det där med TimeMachine-Backup? Den gamla datorn är rensad och ominstallerad med annan upplaga av windows, då går det inte att få tillbaka de inköpen jag gjort där va? Jag trodde ju att de följde med automatiskt via telefonen men nu när jag synkroniserade så försvann allt, det känns så snopet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
liindak Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Du skrev inte att det handlade om Windows, då vet jag inte. ahaa okej, tack ändå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.