Bierball Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Fick ett nytt simkort till min iPhone 4 idag, och sitter nu och ominstallerar alla appar man vill ha. Köpte för två veckor sen en skiva på iTunes, det var första gången för övrigt, men jag kan inte hitta den någonstans. Trodde i min enfald att den skulle finnas i iTunes på telefonen när man startade programmet men så var det inte. Inga problem tänkte jag, och startade iTunes på iMacen, klickade på "Music" men där finns den inte heller. Hittar skivan om jag söker i iTunes, men då måste jag köpa den igen vilket jag inte vill. Hur funkar detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koplimi Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Får jag fråga varför du ominstallerar alla appar? Har du laddat ner skivan till itunes på datorn tidigare eller fört över den från iphonen om du köpt den med iphonen? Den borde isf ligga under "Köpt" och i ditt musikbibliotek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bierball Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Får jag fråga varför du ominstallerar alla appar? För att jag inte fattar hur de säkerhetskopierade (jag TROR i alla fall de är säkerhetskopierade, jag kan se dem i iTunes) apparna förs tillbaka till telefonen. Har du laddat ner skivan till itunes på datorn tidigare eller fört över den från iphonen om du köpt den med iphonen? Den borde isf ligga under "Köpt" och i ditt musikbibliotek. Jag tankade direkt till min iPhone, men en av låtarna översteg 20 MB så den var jag tvungen att tanka via dator. Låtarna låg inte under "Köpt", bara ett kvitto på att jag betalat fanns där. Nu har det löst sig, jag kontaktade iTunes med ett mejl och fick snabb hjälp. Tummen upp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.