Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Skicka feedback till Apple och AppStore

Tampella

Recommended Posts

Hej!

Vart finner jag epost adressen till apple och appstore på apple.se för att skicka feedback om appstore? Mycket "app" där. :-p Hehe.

De måste införa för oss som använder swedbank och e-kort, möjligheten att se hur mycket pengar man har kvar på sitt Visa kortsnummer. Otroligt störande!! Inte alltid man har med sig internet dosan (så man kan logga in på internet banken och föra över mer pengar) liksom.

//Caroline

Ja, jag som varken har Swedbank eller e-kort kan ju se mitt kontosaldo i appstore. Precis lika lite som jag kan se mitt kontosaldo när jag handlar med kort på amazon.com eller på ICA.

Hej!

Vart finner jag epost adressen till apple och appstore på apple.se för att skicka feedback om appstore? Mycket "app" där. :-p Hehe.

De måste införa för oss som använder swedbank och e-kort, möjligheten att se hur mycket pengar man har kvar på sitt Visa kortsnummer. Otroligt störande!! Inte alltid man har med sig internet dosan (så man kan logga in på internet banken och föra över mer pengar) liksom.

//Caroline

Man behöver väl inte dosan för att kunna logga in på sin bank? Det är väl när man skall signera sina betalningar som den kommer till användning? Jag har i a f så... En pinkod/lösen för att logga in - när jag lagt till mina betalningar är det dosan som åker fram. Till det finns en telefon-app till min bank så jag kan logga in därifrån med och kolla saldot.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...