Tampella Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 Hej! Vart finner jag epost adressen till apple och appstore på apple.se för att skicka feedback om appstore? Mycket "app" där. :-p Hehe. De måste införa för oss som använder swedbank och e-kort, möjligheten att se hur mycket pengar man har kvar på sitt Visa kortsnummer. Otroligt störande!! Inte alltid man har med sig internet dosan (så man kan logga in på internet banken och föra över mer pengar) liksom. //Caroline Link to comment Share on other sites More sharing options...
joque Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 Vad har apple med det att göra? Vänd dig till Swedbank som gjort appen. Annars kan du kolla in "mobilt Bank-ID" i telefonenen så är saken biff.... http://www.swedbank.se/privat/internet-och-telefontjanster/bankid-(e-legitimation)/index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnalder Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 Ja, jag som varken har Swedbank eller e-kort kan ju se mitt kontosaldo i appstore. Precis lika lite som jag kan se mitt kontosaldo när jag handlar med kort på amazon.com eller på ICA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 Hej! Vart finner jag epost adressen till apple och appstore på apple.se för att skicka feedback om appstore? Mycket "app" där. :-p Hehe. De måste införa för oss som använder swedbank och e-kort, möjligheten att se hur mycket pengar man har kvar på sitt Visa kortsnummer. Otroligt störande!! Inte alltid man har med sig internet dosan (så man kan logga in på internet banken och föra över mer pengar) liksom. //Caroline Man behöver väl inte dosan för att kunna logga in på sin bank? Det är väl när man skall signera sina betalningar som den kommer till användning? Jag har i a f så... En pinkod/lösen för att logga in - när jag lagt till mina betalningar är det dosan som åker fram. Till det finns en telefon-app till min bank så jag kan logga in därifrån med och kolla saldot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.