Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Plötsligt blev allt jättestort.


FAMBROS

Rekommendera Poster

Hej! Jag har fått ett problem med min Mac Mini, en dag när jag slog på datorn så tog markören (pilen) upp halva skärmen. Jag har försökt ändra skärmupplösning, men den står som den ska på 1080p. Det är jättesvårt att överhuvudtaget göra nånting i datorn, så för en oerfaren mac användare som mig så är det kört. Finns det någon som vet vad det är för fel eller har nått tips? Jag har även gjort en ominstallation utan framgång (jag är osäker om jag gjorde helt rätt, för alla mina filer finns kvar).

 

Tacksam för svar ///Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säkert Zoomat in...

post-34005-034279800 1324238177_thumb.jpg

 

 

Det är så ominstall av OS X fungerar, allt finns kvar men systemmappen ersättas Tummeupp.gif Så ditt system är nytt, men ditt konto, filer mm finns kvar orört. Du måste aktivt välja att radera skivan för att systemet ska bli helt rent där du måste skapa användare igen osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Leo 4 år svor på att han inte hade pillat på några knappar, men jag undrar det..:superirriterad: Det var iallafall inzoomat max. Jag var på väg att lämna in datorn på garantirep.

 

 

 

Tack igen //Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Leo 4 år svor på att han inte hade pillat på några knappar, men jag undrar det..:superirriterad: Det var iallafall inzoomat max. Jag var på väg att lämna in datorn på garantirep.

 

 

 

Tack igen //Fredrik

 

Tummeupp.gif En klassiker tarskratt.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...